Compártelo



Cambodia, 32 - Old young man;)

Is it time to grow up? I don't think so;) Life is too exciting to make it boring now. I can make it anytime, it's so easy, don't u think so?.

Trzydziesci dwa minelo i jeden dzien;) A tak sie dzialo rok temu w Londku, tym razem bibka odbedzie sie na plazy i niestety bez udzialu znamienitych gosci, ale i tak bedzie niezle.



Sporo sie wydarzylo od ostatniej balangi w Posku, niby tylko 365 dni a jednak. 121.227 odwiedzin na Youtubie w ciagu roku to rowniez niezly wynik. Zanim przeczytacie komentarze YT uzbrojcie sie w spora dawke tolerancji dla naszych wyjatkowo utalentowanych intelektualnie rodakow. Pozdrawiam wszystkich i kto wie moze w przyszlym roku zrobimy kolejny film z urodzin? Bartek szykuj kamere a Rudy wasy i mam nadzieje ze Ekipa z Nocy w 3miescie rowniez sie pojawi:)

Mordka i licze na browarka za moje zdrowie.

4 comments

  1. Hapi berzdej przyjacielu. sledze Twojego bloga w miare mozliwosci i w przerwach w pracy dla Brytoli. mam nadzieje ze sie spotkamy wkrotce i zarzadzimy w azji :) KOWIK

    ReplyDelete
  2. jestem gotow, najlepszego!

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego naj filipie. Nie wiem ktora teraz tam u ciebie godzina, ale u mnie jeszcze 24 stycznia. jutro ci napisze wiecej bo wale w kime:-)

    Maciek

    ReplyDelete
  4. happy b-day!!!
    no fajnie byloby poimprezowac dzisiaj razem :-)
    paula

    ReplyDelete

Would you like to share something with me?